Размествания в Paprika-Latino, компанията с дългосрочни планове в България

Продуцентската компания Paprika-Latino, която тази година стъпи на българския пазар, претърпя преструктуриране по високите си етажи. Това бе съобщено в петък. Новият мениджърски борд ще продължи да се оглавява от собственика си, Peter Marschall. Продукционен директор става Kristof Dombovary, който в момента ръководи три предавания от името на компанията в България. Той отговаря и за продукциите в Румъния, Словакия, Австрия и потенциалните нови територии в региона. Oana Prata пък е оперативен директор в редица държави, сред които България. Тези събития са следствие на особено силната 2011 година за компанията. Първо тя бе обявена за предпочитан партньор на Fremantle Media за Централна и Източна Европа, а след това се позиционира успешно на нашия пазар с трите водещи риалити проекта на Nova за сезона. Това са Черешката на тортата, Фермер търси жена и X Factor. С установяването на офис в София и набирането на водещи творчески и технически кадри от останалите продуцентски къщи, както и от телевизионните канали, компанията дава силна заявка за присъствието си на телевизионния пазар у нас. Други предавания на компанията в региона включват заглавия като Wife Swap, Beat the Blondes и Supernanny.

Advertisements

One comment

  1. Pingback: Размествания в Paprika-Latino, компанията с дългосрочни планове в България | България

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: